Image Alt

Дона

Mаркетинг стратегија и имплементација

Дона е бренд со долга историја на Балканот кој произведува конзервирана храна со супериорен квалитет. Неодамна, тие се проширија и на Македонскиот пазар. Од лансирањето на овие простори во 2018, нивниот најпознат продукт: Ајвар Дона беше достапен само во еден национален ланец на маркети (VERO). Соочувајќи се со огромна конкуренција, на Дона и беше потребна креативна маркетинг стратегија и стратешки план за раст на пазарот со цел зголемување на продажбата. Откако направивме истражување и го дефиниравме пазарот и идеалната персона, заклучивме дека најдобар канал за да допреме до потенцијалните корисници е Facebook. По истражувањето ја создадовме потребната креативна маркетинг стратегија за препознатливоста на брендот.
Од неодмна продуктите на Дона се проширија и на пазарот во Босна и Херцеговина, па со самото тоа отворивме и нов Facebook профил преку кој комуницираме со таа публика.

 

Менаџмент на Facebook профил

  • Целосно менаџирање на Facebook профилот на Дона Македонија и Дона Босна и Херцеговина.
  • Креирање и објавување на 15-17 објави месечно (3 неделно)
  • Целосна корисничка поддршка и комуникација со корисниците на Facebook
  • Дизајн за Facebook објави

Платени Facebook реклами

  • Менаџмент и креирање на онлајн платени реклами на Facebook
  • Креирање на таргет групи и целосната содржина на рекламата (текст + фотографија/графика)

Професионални фотосесии и видео продукција

  • Дефинирање на концепт
  • Алоцирање на потребни ресурси
  • Професионално сликање и снимање