n

Juno

Улогата на дигиталниот маркетинг во угостителството и како до подобри резултати

Дигиталниот маркетинг е новиот префериран начин на маркетингот кај угостителите. Ако не сте чуле за тоа и работите во угостителската индустрија, многу пропуштате.

Да имате ресторан или да работите во која било друга угостителска индустрија сигурно ќе ве натера да имате барем еден канал на социјалните медиуми. Важно е да бидете на канали каде се вашите потрошувачи огромната можност што ви ја даваат како сопственик.

Имањето присуство на социјалните медиуми е најмалку што можете да направите за вашиот  бизнис, а работењето на целосна стратегија за дигитален маркетинг ќе ви донесе корист како сопственик, како и секоја друга стратегија поврзана со бизнисот.

За да имате усепх со вашата стратегија за дигитален маркетинг, спроведете некои од овие совети и трикови и тоа сигурно ќе ве направи среќен сопственик.

Создадете канали на социјалните медиуми

Со милијарди корисници ширум светот на социјалните медиуми, користењето Инстаграм, Фејсбук, Твитер или кој било друг канал на социјалните медиуми сигурно ќе ви донесе повеќе придобивки отколку без нив. Тик-ток сега е популарен со помош на мини клипови што луѓето ги прават, а имањето Тикток за вашиот ресторан може да биде огромна можност затоа што инфлуенсерите можат да соработуваат со вас и да создаваат мали видеа во вашиот ресторан додека го промовираат. Инстаграм сигурно ќе ви биде од голема корист, бидејќи луѓето можат да го обележат(tag) вашиот ресторан и да ја покажат вашата неверојатна храна.

Користиење на блог

Блог за храна или блог за патување во зависност од вашата угостителска индустрија е одлична опција. Можете лесно да ги споделите рецептите на вашиот ресторан на вашиот блог за луѓето да можат да читаат сè за храната што ја подготвувате. Или ако имате хотел, блогерите можат да пишуваат за вашето сместување и да споделуваат фотографии од собите што се на располагање и сите медиуми да пишуваат за вашиот хотел. Ако тоа не ви донесе, нови клиенти, не знам што.

Направете giveaway на социјални мрежи

Кога ќе имате доволно следбеници на социјалните мрежи, погрижете се да ги наградите оние луѓе што ве следат. Едноставно пробивање за да ги зголемите следбениците на социјалните мрежи е да креирате giveaway. Имајќи луѓе кои што ќе направат интеракција со вашата слика, да објават слика во вашиот ресторан, да ја споделат сликата на нивниот личен профил, и да ја следат вашата страница е одличен начин да ги натерате на интеракција со вашиот бренд. Оние што ќе го искористат овој едноставен трик, треба да знаат и дека не треба да биде користен доколку немате доволен број на следбеници. Вашиот прв чекор би бил да се соберат органски одреден број на следбеници, а потоа создадете giveaway за да добиете уште повеќе следбеници. На овој начин следбениците ќе се вклучат повеќе со вашиот бренд и сигурно ќе ве следат вас и вашиот ресторан или хотел.


Работете со инфлуенсери за да го зголемите вашиот профил

Одличен начин за зајакнување на вашите следбеници и совршена комбинација за користење на една од алатките за дигитален маркетинг е да соработувате со инфлуенсери. Инфлуенсери се луѓе кои имаат голема група следбеници на социјалните медиуми и ги користат социјалните медиуми за да се промовираат себеси и брендовите со кои соработуваат. Инфлуенсерите се одличен начин да внесете поголем сообраќај кон вашиот бизнис за угостителство бидејќи тие знаат како да се обратат до нивната публика која ја има стекнато нивната доверба. Некои инфлуенсери имаат платено за да имаат повеќе следбениците односно да имаат лажни следбеници, но треба да знаете од начинот како комуницираат со своите следбеници на нивните слики и на нивните објави, во зависност од тоа на која платформа се најактивни и колкав е процентот на интеракција на нивните објави, што поголем процент на интеракција укажува дека публиката е верна на тој инфлуенсер. Ако случајно познавате инфлуенсер кој работи во угостителската индустрија, она што можете да направите е да ги поканите во вашиот ресторан и да им дадете можност да ве промовираа. Дајте им бесплатен оброк и кажете им да направат што повеќе фотографии. Некои бизниси користат инфлуенсери за да го промовираат својот бизнис правејќи фотографии од омилениот оброк во нивниот омилен ресторан. Кој не би јадел на некое место ако омилениот инфлуенсер кој го следат и веруваат направи убава фотографија и приказна за искуството кое го имал во вашиот локал.

Зголемете го присуството на социјалните мрежи со платени реклами

Начинот да бидете сигурни дека вашата содржина ќе биде видена е со платени реклами. Дали било на Фејсбук или Инстаграм или можеби Твитер, платените реклами сигурно ќе ја пренесат вашата порака и содржина. Верувајте ни дека може да стане вирално затоа што многу бизниси го прават тоа и тие имаат собрано голем обем на следбеници и реакции од постоечките на нивниот префериран канал. Сепак, има огромно „но“ во целиот овој процес. Понекогаш може работите да тргнат на лошо, бидејќи не сите платени реклами стануваат вирални. Покрај тоа, можеби потрошите пари нема да ги донесат резултатите за кои се надевате или следбениците кои ги очекувате. Пред да ги креирате платените реклами, направете истражување и пронајдете ги најдобрите начини како да ги направите вашите реклами да бидат привлечни. Алтернативно, гледајте курс или најдобра опција е да платите некому да ви направи и менаџира рекламите за вас, а доколку името на компанијата е Џуно тогаш знаете дека сте ја направиле вистинската одлука.

Промовирајте посебни денови како Божиќ

Друг начин да ги користите социјалните медиуми е да ги користите кога има некои посебни прилики. За овој ден или период на пример Божиќ или на кој било друг празничен ден, може да дадете некакви бонуси или попусти . Ако ви е годишнина од ресторанот или хотелот прославете го тој ден со многу можности за попуст и промовирајте го на социјалните мрежи. Бидете сигурни секој да знае за вашиот ден и имајте на ум дека сега е најдобриот начин да ги користите инфлуенсерите за промовирање на специјалниот ден што го имате.

Ова може да изгледа многу за вашиот бизнис, но верувајте ни дека тоа е најдобриот начин да го користите дигиталниот маркетинг за вашиот угостителски бизнис. Овие едноставни совети и трикови ќе ви помогнат и се надеваме дека еден ден ќе бидете благодарни што ги искористевте.

А опцијата да го контактираш Џуно секогаш е отворена.